New pic


HYELLO . anybody here ? who cares ? haha . Lets talk about my new pic . hoho . broken english lorr . Im bored so I snap snap again ley . Friendship starts with a SMILE . A friend is one who knows you and loves you just the same . bhaha . Nice hah ? puji dirik lokk :) hehe . Kesunyian without my lil-sys MICHELLE huh .. hehe . Mun she kt Taman Jelita punggg me slalu buli ny . Gus gik ny kt Permy nun jauh ya . bha , pahal pulak lain topic ku ckp tok ? faluii --'  Today is nothing;p boring . Pas balik from saturday sch * sunday sch actually . Trus on9 bh . Nothing to do maaaaaa ! Im freakin bored . Damn much . Delsye text me tadik ny tnya me yg me mauk kah ikut ny prgi main badminton . So , me on sajak la . Mauk tauk pa crita tadik ? Lu pikir laa sndiri . We talk talk smbil main badminton . Da juak org buduh kacau mek org bherr . Kmi org bgi fake smile saja . haha ! Bkn kmi duak sajak . Ada CENDIDA juak tadik . Then , me rsa lapar . Pa jadi ? Me ajak meka duak pgi beli burgerr . ermmmm ;) haha . sidap maa . Ngantokkkkk shudah rsa ni . Sok pergi church . Bt pa ? sembahyang laa . hoho . Byee kaban .

No comments:

Post a Comment